/ ]]> */

نحوه شرکت در دعای ماهانه [Persian] [فارسی]

www.majorloveprayer.org - نیایش عشق بزرگ / مدیتیشن

چه کسی؟ طرفداران مایکل جکسون در تمام نقاط جهان، همچنین تمام کسانی که می خواهند در التیام دنیا ما را همراهی کنند! ما به همه اشخاص خوش آمد می گوییم!

چه چیز؟
نیایش عشق بزرگ، الهام گرفته از آرزوی مایکل جکسون در راستای التیام بخشیدن به دنیا، یک رویداد ماهیانه است، که در سراسر دنیا و تمامی کشورهای این کره خاکی، به طور همزمان برگزار می شود. ما همه در قالب یک روح، برای چند لحظه به هم می پیوندیم تا این انرژی مثبت و شفابخش عشق و صلح را به همه بفرستیم. همانطور که مایکل جکسون نیز در ترانه "عضو دیگری از وجودم" می خواند: "ما در حال ارسال عشق بزرگمان هستیم"

چه وقت؟
در بیست و پنجم هر ماه (میلادی) درست در ساعت 2:00 بعد از ظهر به وقت لوس آنجلس (1:30 بامداد به وقت تهران). لطفاً برای مشاهده معکوس شمار این نیایش و اطلاع از زمان دقیق آن در محل خود به لینک زیر مراجعه نمایید.
http://www.majorloveprayer.org/p/time-zone-charts-major-love-prayer.html
(بهتر است در حدود 5 دقیقه قبل از شروع نیایش آماده شوید.)

کجا؟
هرجا! هر کجا که باشید می توانید در این نیایش شرکت کنید. محل ایده آل جاییست که بتوانید در آن ریلکس کرده و تقریباً به مدت 15 دقیقه به دور از هر گونه نگرانی بمانید.

چگونه؟
این نیایش یا مدیتیشن، شرکت کنندگان از سراسر دنیا را در بر می گیرد، بنابراین مقدمه پیشنهادی زیر مختص هیچ مذهب یا رسوم معنوی خاصی نیست. آزاد هستید تا جزئیات را بر طبق عقاید و میل باطنی خود تغییر دهید.

آمادگی (تا حد ممکن 5 تا 10 دقیقه قبل از نیایش)
در وضعیتی راحت بنشینید و ذهنتان را ریلکس کنید. به آرامی، نفسی عمیق بکشید. بگذارید هرگونه تنشی از شما دور شود. ممکن است این کار را با گوش دادن به یک موسیقی آرامش بخش یا الهام بخش (مثل "دنیا را التیام بده"، "ما دنیاییم" و غیره)، با نیایش یا مانترایی خاص، با دعا کردن برای مایکل و خانواده اش و نیز برای دیگران، با روشن کردن شمع و غیره، انجام دهید. با تعمق در نیت همگانی مان (که گستردن عشق، صلح و شفا در دنیاست) دست به کار شوید.

نیایش شروع می شود

چشمهایتان را ببندید و ذهنتان را بر روی احساس عشق ورزیدن و دریافت آن متمرکز کنید.
عشق را برای خودتان، با خانواده تان، با دوستانتان، با مایکل، با کره زمین، با خدا / گیتی / خالق آن و دیگر چیزها (بنا بر عقاید خود)، احساس کنید. این عشق را در قلبتان حس کنید.
هزاران نفر دیگر در سرتاسر دنیا را مجسم کنید که همگی در این لحظه دقیقاً در حال انجام همین کار هستند.

بگذارید این حس عشق با شادمانی گسترش یابد و شما را به بقیه کسانی که در این طرح مشارکت دارند، (و احتمالاً حتی به مایکل، اگر بتوانید آنرا باور داشته باشید) متصل کند. شما اکنون جزئی از شبکه عظیم عشق در تمام نقاط جهان هستید.

هم اکنون این عشق در سراسر دنیا پخش می شود. آنرا مجسم کنید که فراتر می رود و به آرامی، تمام زمین را احاطه می کند، در تمام موجودات زنده رخنه کرده، حیوانات، جنگل ها، هوا، اقیانوس ها، مردم و همه چیز را التیام می بخشد. ما در صلح و آرامشیم. ما شفا یافته ایم. ما عشق هستیم. ما همه، یکی هستیم.

تا جایی که احساس راحتی می کنید، برای 1 الی 2 دقیقه با همین حس باقی بمانید. همچنین اگر مایلید می توانید این حالت را تا چند دقیقه بیشتر ادامه دهید. هر وقت آماده بودید تا دوباره چشمهایتان را باز کنید، مطمئن شوید که برای این عمل شفا بخش، از همه تشکر کنید. در ذهن و قلبتان به طرفداران مایکل جکسون، به تمامی شرکت کنندگان، به خدا / گیتی / خالق آن و به مایکل به خاطر عشق و منبع الهامش که امروز ما را دور هم جمع کرده، بگویید: "سپاسگزارم" و برای همه آرزوی سلامتی کنید. حالا چشمهایتان را باز کنید، نفسی عمیق بکشید و بدانید که در امانید و در مرکز وجودیتان قرار دارید. شما قوی، سالم و سرشار از عشق هستید.

متشکرم و ما در بیست و پنجم ماه دیگر، دوباره دور هم جمع خواهیم شد.


prayer michael jackson 25th[in English]. . . ♥ Thank you very much to Elnaz for this translation to Persian! ♥ . . . Added March 8, 2010

Download printable PDF version

0 COMMENTS:

site visitors flags

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes